piątek, 3 kwietnia 2015

LBA again :P

Wiec zostałam jeszcze raz nominowana do LBA i to przez dwie osoby. Bardzo dziekuje za obie nominacje :) z racji tego, ze juz kiedyś brałam w tym udział nie bede nikogo nominować 


Pytania Veroniki Riddle
1. Najlepsze opowiadanie/miniaturka jaką czytałaś ?

Hmm ostatnio mało czytam opowiadań, z powodu braku czasu :/ a wszystkie które czytałam sa boskie <3

2. Gdybyś miała wziąć ślub z postacią z książki jaka to by była i dlaczego ?

Któryś z huncwotów, no oprócz Petera ;) a dlaczego? bo kazdy ma takie cechy które cenie 

3. Co teraz czytasz ?

Oprócz lektur to Harry'ego Pottera po angielsku 

4. Co jesz na śniadanie ?

Jak się wyrobie to jogurt z płatkami lub sam 

5. Jakie cechy musi mieć twój chłopak ?

Powinien być inteligentny, pomocny, współczujący, o dobrym sercu i gotowy poświecić swój czas dla innych, najlepiej zeby byl wierzący  

6. Co sądzicie o tym blogu ? LICZĘ NA SZCZEROŚĆ !

Nie czytałam jeszcze całości, choć coś tam czytałam, os i był super :) serio ^^

7. Od jakiej książki zaczełaś czytać nałogowo ?

"Drżenie" Stiefvater Maggie

8. Gdybyś miała możliwość znaleźć się w wybranej przez ciebie powieści, która to by była i dlaczego ?

Harry Potter ale bardziej do czasów huncwotow ^^

9. Ulubiony film ?

Dużo tego, ale chyba Piraci z Karaibów

10. Wolisz soki czy napoje gazowane ?

Soki świeżo wyciskane

11. Jak brzmi twoja dywiza życiowa ?

Jeśli chcesz rozśmie­szyć Bo­ga, opo­wiedz mu o twoich pla­nach na przyszłość.


Pytania Radosnej Oli
1. Jak się zaczęła twoja historia z pisaniem ?
Jak miałam może 14/15 lat wymyśliłam w głowie taka historie i pomyślałam ze fajnie byłoby ja spisać :) do tej pory jej nie skończyłam ;)

2.Twoje Motto ?(Wiem pojawiło się już raz to pytanie ,ale zawsze pojawia się coś ciekawego)
Może to nie motto, ale mój ulubiony cytat : 
Og­romne jest bo­hater­stwo te­go człowieka, który, nie zaz­naw­szy łas­ki, nie od­szedł od Bo­ga i niesie krzyż cięższy od in­nych - krzyż ducho­wej ciemności. 

Jeśli chcesz rozśmie­szyć Bo­ga, opo­wiedz mu o twoich pla­nach na przyszłość.

3. Masz piosenkę ,która poprawia ci humor jeśli jesteś smutna /smutny ? Jeśli tak to jaką ?
Up in the sky-77 Bombay Street 

4. Co robisz gdy widzisz jak kogoś bije na ulicy ?
Próbuje ich rozdzielić, nie zawsze to się udaje ale chociaż próbuje ;)

5. Czym jest dla ciebie blog ?
Oderwaniem się od rzeczywistości, może podbudowaniem własnej oceny po przeczytaniu kilku miłych komentarzy :)
6. Czemu właśnie ta tematyka blogu ?
Zaczęłam czytać PJiBO i tak pomyslałam czemu by nie napisać czegoś własnego z tej tematyki () a reszta to jakoś sama przyszła do głowy :) 

7, Która pora dnia jest dla Ciebie najlepsza,jeśli chodzi o pisanie i myślenie nad opowiadaniem ? 
Wieczór i noc, jak leżę w łóżku i mogę sobie snuć niezliczone historie które nigdy nie będą miały odzwierciedlenia w rzeczywistości 

8. Co jest dla ciebie gorsze niewiedzę czy wiedza ,która boli ?
Chyba wiedza która boli, bo nie możesz od niej uciec

9. Planowałaś /łeś założyć bloga czy to był impuls ?
Raczej impuls

10. Jest coś co zawsze chciałeś/łaś  zrobić ,a nie możesz?
Hmmm chyba nie, a wyjazd niezorganizowany, taki na szybko, pakuje się i jadę, się liczy ? :D

11. Co sam /sama sądzisz o swoim blogu ? ( Tu proszę rozwinąć  )
Jest raczej przeciętny, nie ma tak jakiejś trzymającej w napięciu akcji, jakoś szczególnie rozbudowanych bohaterów i ogólnie to takie mocne 4/10 :) nigdy nie byłam dobra ani w pisaniu opowiadań ani w samoocenie ;) czasem nie potrafię przelać na papier tego obrazu co mam w głowie , nie mam pojęcia jak to opisać :/ gdyby ktoś kiedyś wynalazł maszynę która wyświetla obrazy z głowy to moze niektórym by się spodobały historie stworzone przez ma skromna osobę ;) 


Postaram sie napisac cos w czasie tej przerwy swiatecznej, ale nic nie obiecuje :)

1 komentarz:

  1. Jakby Ci się nudziło to możesz odpowiedzieć jeszcze na moje pytania xD
    Czekamy na nowy rozdział xD ( W zasadzie to możesz dodać we wtorek lub w pon. wieczorem albo jeszcze dzisiaj xD Bo jak dodasz w niedziele to ja nie przeczytam, a ja chcem pierwszego koma dać xD < nikt nie załapie o co tu chodzi xD > )
    Za tą ostatnią odpowiedź idę Cię zadźgać! < albo jednak nie. Święta czas przebaczania xD > Opowiadanie jest fajne i za taką odpowiedź niech bułki Cię zjedzą xD < ale ostre groźby xD>
    Życzę Wesołych i Spokojnych ( zwłaszcza spokojnych, aby Gaja się przypadkiem nie obudziła, a żaden bóg nie zapragnął czegoś od Ciebie ) Świąt xD
    Pzdr Cherry xD

    OdpowiedzUsuń